0

Hívjon minket: +36 (1) 382 7066

GYakran Ismételt Kérdések

 

  • Mi az a kötelező éves felülvizsgálat?

    • A beüzemeléstől, vagy utolsó felülvizsgálattól számított 365 napon belül, helyszínen elvégzendő pénztárgép és működési környezetét ellenőrző, kötelező felülvizsgálat.

  • Elromlott a pénztárgépem. Mi a teendőm?

    • Ha bekapcsolási folyamatban megáll, áramtalanítás után próbálja meg újraindítani. Ha a probléma nem szűnt meg, hozza be üzletünkbe.

    • Ha felnyitás érzékelve feliratot lát, hozza be üzletünkbe.

    • Ha ellenőrizze a nyomtatót feliratot lát, ellenőrizze van e benne papír, illetve a fedél teljes le van e csukva, ha igen, összesen gombot nyomja meg. Ha a probléma továbbra is fenn áll, hozza be üzletünkbe.

    • Bármilyen más hiba esetén keressen fel bennünket.

  • Javítás után visszakaptam a készülékem. Mi a teendőm?

    • Egy nap nyitás után a forgalmat naponként összesítve beütni 1-1 tételként, mintha egy nyugtát állítana ki (napi forgalom összege -> gyűjtő -> összesen (enter) gomb), minden pénztárgép nélkül ledolgozott napról. Ezután a kinyitott napot lezárjuk (Z-mód -> Zárás). Ezután lehet használni rendesen, Nap nyitással kezdve.

  • Hogyan tudok havi zárást csinálni?

    • Sehogy. Időszakos zárás van. Ami az utolsó időszakos zárástól mostanáig csinál egy bizonylatot. Illetve P-mód -> AEE Állapot -> Kezdő dátum-tól -> Befejező dátum-ig a napi forgalomról kaphatunk tájékoztatót. Könyvelőnek kellhet, egyébiránt nincs rá szükség.

  • Hogy és milyen nyomtatványon tudok új pénztárgépet igényelni?

    • PTGREG nyomtatványon, értelemszerű kitöltéssel igényelhet beüzemelési kódot új pénztárgéphez, vagy átszemélyesítő kódot használt pénztárgéphez.

  • Hogyan lehet a fejlécet (cég adatait) módosítani?

    • Nem lehet, a NAV változások alapján küldi a gépre a frissítést.

Címünk: 1115 Bartók Béla út 106-110.Email: info@ecosoft.huTelefon: +36 (1) 382 7066