0

Hívjon minket: +36 (1) 382 7066

Pénztárgép bérlés, szerződéskötés menete

  • Beüzemelési vagy ászemélyesítési kód igénylése NAV-tól, PTGREG nyomtatványon (minden esetben egyeztessen velünk, hogy melyikre lesz szükség, vagy igényeljen mindkettőt)
  • Kiválasztott pénztárgép megrendelése telefonon, időpont egyeztetés
  • A megbeszélt időpontban a képviseletre jogosult vagy meghatalmazott személy megjelenésével az üzembe helyezés és szerződéskötés üzletünkben, körülbelül egy órát vesz igénybe,
  • Szükséges dokumentumok

Cégek esetén

  • A cég nevére szóló üzembe helyezési kód
  • Aláírási címpéldány
  • Cégkivonat
  • Aláíró személyes okmányai

Egyéni vállalkozások esetén

  • A vállalkozó nevére szóló üzembe helyezési kód​​
  • Vállalkozói igazolvány, vagy a polgármesteri hivatal által kiadott regisztrációs lap
  • Aláíró személy okmányai

Az üzembe helyezési és adatkommunikációs szerződés kötési díj a pénztárgép típusától függetlenül 9999 Ft + ÁFA.


 

+36 (1) 382 7066
 

 

penztargep@ecosoft.hu

 

 

Címünk: 1115 Bartók Béla út 106-110.Email: info@ecosoft.huTelefon: +36 (1) 382 7066