0

Hívjon minket: +36 (1) 382 7066

Pénztárgép vásárlás, üzembe helyezés, adatkommunikációs szerződéskötés menete

  • Beüzemelési kód igénylési NAV-tól, PTGREG nyomtatványon
  • Kiválasztott pénztárgép megrendelése telefonon, időpont egyeztetés
  • A megbeszélt időpontban a képviseletre jogosult vagy meghatalmazott személy megjelenésével az üzembe helyezés és szerződéskötés üzletünkben, körülbelül egy órát vesz igénybe,
  • Szükséges dokumentumok

Cégek esetén

  • A cég nevére szóló üzembe helyezési kód
  • Aláírási címpéldány
  • Cégkivonat
  • Ha nem a képviseletre jogosult személy ír alá, meghatalmazás
  • Aláíró személyes okmányai

Egyéni vállalkozások esetén

  • A vállalkozó nevére szóló üzembe helyezési kód​​
  • Vállalkozói igazolvány, vagy a polgármesteri hivatal által kiadott regisztrációs lap
  • Ha nem az egyéni vállalkozó ír alá, meghatalmazás
  • Aláíró személy okmányai

Az üzembe helyezési és adatkommunikációs szerződés kötési díj a pénztárgép típusától függetlenül 9999 Ft + ÁFA.


Telefon: +36 (1) 382 7062
Email: penztargep@ecosoft.hu
Cím: 1115. Budapest, Bartók Béla út 106-110.

Címünk: 1115 Bartók Béla út 106-110.Email: info@ecosoft.huTelefon: +36 (1) 382 7066